خوش امدید

خوش امدید

 

 

 

 

 

 

 

 

 سلام به همه ی دوستان خوبم من حانیه مدیر این وب هستم خوشحالم که به وب من سرزدید

نظر یادتون نره 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sara yekta
ساعت16:33---1 مهر 1393
چه چـيز در اين جهان، غريبانه‌تر از زنی است که خودش را و تنهايی‌اش را بغل می‌كند و می‌پُوسد، اما حاضر نيست ديگر كسی را دوست بدارد؟

مجید
ساعت4:57---6 مرداد 1393
من همینگونہ که گشتہ سپرـے خوشبختم
من بہ این زندگـے در بہ درـے خوشبختم

من نسیمم، نفس‌آرا ـے جهانِ دگران
بہ خوشـےهای جهانِ دگرـے خوشبختم

روز با وعده ـے بیهوده ـے شب خوشحالم
شب بہ امید نسیم سحرـے خوشبختم

ماهتابا! تو و دارایـے و عیشت، خوش باش
من و تنهایـے و بـے پا و سرـے؛ خوشبختم

ماهتابا! تو همین قدر کہ در بیکارـے
از سر کوچہ ـے ما میگذرـے خوشبختم

تنِ تو نقره ـے بازارِ جواهرسازیست
من بہ دیدار تو در نقره‌ گرـے خوشبختم

من همین‌ قدر کہ در حلقه ـے انگشتر شاه
دلِ درویشِ مرا هم ببرـے ، خوشبختم

من نسیمم، چہ کسـے دیده نسیمـے اهلـے؟
من همینگونہ که هستم سفرـے ، خوشبختم

روزها رفت و ازین سان بہ جهان رد شده‌ام
باز این‌ سان کہ بگردد سپرـے خوشبختم

لایک


مجید
ساعت4:05---1 مرداد 1393
▐▐گاه گاهـﮯ בل من مـﮯگیرב

▐▐بیشتر وقت غروب

▐▐آن زمانـﮯ که خـב ا نیز پر از تنهایـﮯ است و

▐▐اذان בر پیش است

▐▐من وضو خواهم ساخت

▐▐از خـב ا خواهم خواست که

▐▐تو تنها نشو ـﮯ و

▐▐בلت پر ز خوشـﮯ های בماבم باشـב


مجید
ساعت21:29---29 تير 1393
پیــش از مــن و تــــو بســیار،

بــوבِند و نقــش بســتنـבِ

בِیــوارِ زنــבِگـے را زینگونه یــاבِگـــــــاران

وین نغــمه ـے محبت

بعـבِ از مــن و تــــو مانَـבِ

تا בِر زمــانه باقیــست آوازِ بــاבِ و بــــــاران


amirbahal
ساعت17:08---28 تير 1393
سلام وبت خــــــــــــــــــــــــــعــ ـــــــــــــــــــــلــــــــ ــی بـــــــاحــــــــالــــــــه
مرسی


مجید
ساعت4:42---27 تير 1393
زنـבگے یـک پاבاش است،

نه یک مکافات!!!

فرصتےست کوتاه تا ببالے،بیابے،

بـבانے،بینـבیشے،بفهمے و زیبا بنگرے...

و בر نهایت בر خاطره ها بمانے...
لایکککککککککککککک


علی دهقان
ساعت19:30---7 تير 1393
میان حرف هایت می نوشتی: زندگی زیباست
و من هم زندگی رو در تو می دیدم
برو استاد خوبی ها
به من درس وفا دادی
و من هم خوب فهمیدم
وفا یعنی:
خداحافـــــــظ


پویا
ساعت8:57---2 تير 1393
سلام وبلاگ قشنگی داری اگر با تبادل لینک موافقی من رو به اسم جوکستان لینک کن و بیا وبلاگم بگو تو را به چه اسمی لینک کنم بای

مجید
ساعت5:53---1 تير 1393
کِتــــــاب سَـــرنــــوشت بَـــرای هَــر کَســـــے چـــیزــے نِــوشـــت!!



نــوبَــــت بـــه مـــآ که رِســـید قَــــلم افتـــــآد



دیــــگَر هیــــــــــچ ننــــوشـــت !



خَـَ ــــ ــط تــــیره گــذآشــــت و گــــفـت:



تــــو بـــآش اَســـیر سَـــرنــــوشـــت. . !


parisa
ساعت15:52---29 خرداد 1393
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی ...لینکت کردم

TANHA
ساعت11:59---29 خرداد 1393
یک لحظه همه حکمت هاودلایلت رابگذارکنار...

ببین این نقطه به هم پیچیده را!

این منم...بنده ات...مجسمه سفالی ات!

دلت می آیددلم راآرام نکنی؟!


raouf
ساعت14:58---28 خرداد 1393
سلام...
وبت خیلی توپه...
به منم بسر خوشحال میشم...


sasan
ساعت10:02---28 خرداد 1393
لینکتم کردم

sasan
ساعت9:56---28 خرداد 1393
امدم

sasan
ساعت19:44---27 خرداد 1393
تبریک میگم که این همه باذوق و استعدادی درعین حال وبتم عالیه انصافا
خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنی


ho3einabba30
ساعت19:09---27 خرداد 1393
سلام...
وبت عالیه بهت تبریک میگم...خوشحال میشم به منم سر بزنی...


مبین
ساعت14:43---27 خرداد 1393
وب بسیار عالی داری امیدوارم موفق باشی

TANHA
ساعت17:19---26 خرداد 1393
عـیـب رنـدان مـکن ای زاهـد پـاکـیـزه سرشـت

کـه گــنـاه دگـران بـر تــو نـخـواهـنـد نــوشـت


الهام جون
ساعت11:36---26 خرداد 1393
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :



بسم الله الرحمن الرحیم



لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم







آمین







این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه


پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه


الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه


شهریار
ساعت17:49---25 خرداد 1393
سلام خیلی قشنگه.توام یه سر بزن ابجیparadaise.loxblog.com.راستی من تازه کارم اگه میشه تو گذاشتن اهنگ بهم کمک کنی ممنونت میشم

فروغ
ساعت17:45---25 خرداد 1393
سلام .خوبی؟ وب بسیار جالب و زیبایی داری.
متن ها هم بسیار قشنگ و زیبا بودن.
خوشحال میشم به وب من هم سری بزنی.
دوست دارم با هم آشنا بشیم
بای


علی
ساعت17:40---25 خرداد 1393

پاسخ:ممنون


TANHA
ساعت17:24---25 خرداد 1393
دلم میخواد ببینمت بازم بخندی تو نگام
آخه فقط تو میدونی از زنده بودن چی میخوام
دلم بهم میگفت تورو میشه یه جور دیگه خواست
آخه فقط قلب توئه که با من اینقدر سر به راست.



وبلاگ قشنگی داری لایککککککککککککک
پاسخ:مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


reza
ساعت6:59---24 خرداد 1393
سلام
ممنونم وبت عالیست


مجید
ساعت5:39---23 خرداد 1393
کسی می آید از یک راه دور آهسته آهسته

شبی هم می کند زینجا عبور آهسته آهسته

غبار غربت از رخسار غمگین دور می سازد

و ما را می کند غرق سرور آهسته آهسته

دل دریایی ما را به دریا می برد روزی

به سان ماهی از جام بلور آهسته آهسته

ازین رخوت رهایی می دهد جانهای محزون را

درونها میشود پر شوق و شور آهسته آهسته

نسیم وحشت پاییز را قدری تحمل کن

بهار آید اگر باشی صبور آهسته آهسته

کسی می آید و می گیرد احساس خدایی را

ز انسانهای سرشار از غرور آهسته آهسته

فنا می گردد این تاریکی و محنت ز دنیامان

ز هر سو می دمد صدگونه نور آهسته آهسته

به سر می‌آید این دوران تلخ "انتظار" آخر

و ناجی می کند اینجا "ظهور" آهسته آهسته

ز الطاف خداوندی حضورش را تمنا کن

که او مردانه می یابد "حضور" آهسته آهسته

_________اللهم عجل لولیک الفرج_______


سارا
ساعت23:33---19 خرداد 1393
سلام اپم...

الهام جون
ساعت20:25---19 خرداد 1393
لینکی گلکم
اجی منو لینک کن وبتم عالیه
پاسخ:حتما منون از نظرت


ღ❤ღتـــــنهاییღ❤ღ
ساعت18:36---19 خرداد 1393
سلام ممنون که به وبلاگمون سر زدید وبلاگتون زیباست
پاسخ:ممنون


GHAZAL
ساعت14:51---19 خرداد 1393
salam aji jo0n , manam be vebet sar zadam kheily ghashange ba tabadol moafeghi?
پاسخ:ممنون از نظرت حتما چرا که نه


سارا
ساعت10:10---19 خرداد 1393
راستی یه لطفی میکنی برووبم ببین وبم صفحه بندی شده....خودت که دیگه منظورمومتوجه شدی؟
پاسخ:راستش نه زیاد اخه تازه وب ساختم زیاد بلد نیستم


admin
ساعت10:07---19 خرداد 1393
سلام ممنون که سرزدید
شماهم واقعا وب باحالی دارین

پاسخ:خیلی از نظرتون ممنونم


سارا
ساعت10:07---19 خرداد 1393
سلام وبلاگ خوشگلی داری به وب منم بیا....
پاسخ:وب تو هم واقعا قشنگه


بیک بابا
ساعت9:58---19 خرداد 1393
زیبا می نویسی ولی تلخ ودر زمینه سیاه.ذهن خلاق وپرتلاطمی داری که می تواند در ادبیات جایگاه خاصی داشته باشد.پس چرا در عشق مجازی کار می کنی بهتر نیست درعشق ادبی کارهای ماندگار بنویسی.


من بیش تر دوست دارم متن های غمناک بزارم برای من جالبن ولی از نظرتون ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 خرداد 1398برچسب:, ] [ 8:39 ] [ حانیه چلنگر ] [ ]